Tema 22 - Hartie milimetrica

 

Cerinta: Creati o hartie gradata la milimetru prin trasarea unor dungi verticale si orizontale la distanta de 1mm, de grosime 1px cu observatia ca a 10-a linie sa fie de 2px grosime, adica linia care reprezinta 1cm. 

Modul de realizare pentru linile de 1 px: Am facut un document A4 cu rez de 72, am continuat facand o linie de 1 px  pe care am asezat-o sus cu ajutorul pozitionari la X 0 Y 0, am copiat linia de 297 de ori dupa am pus ultima linie jos de tot asa cu ajutorul pozitionari urma sa asezam toate linile pe care le-am facut vertical am selectat toate cele 297 de lini si am selectat distribuite vertical centers si toate linile au fost asezate perfect.

Pentru a face acelasi lucru doar ca orizontal trebuie sa copiem linile pe care le-am facut anterior cele 297 si cu ctrl+t intram in meniu si acolo punem 90 de grade si luam din nou ultima linie si o punem jos si prima sus din nou selectam toate linile si le asezam orizontal din meniu, le-am dat convert to smart object si dam hide la layer pentru a vedea linile de 2 px ce urmeaza sa fie facute

Modul de realizare pentru linile de 2 px: Facem exact acelasi lucru doar ca nu o sa facem 297 de lini o sa facem 29, realizam prima linie de 2 px si o asezam la X 0 Y 0 sus dupa o copiel de 28 de ori pe ultima o asezam jos le selectam pe toate si din nou folosim distribuite vertical centers si asa ne-a asezat toate cele 29 de lini vertical perfect

Facem la fel si orizontal le copiem pe toate le punem la 90 de grade prima linie sus ultima jos si selectam distribuite horizontal centers si este perfect

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tema 04 - ChatGPT